17:08

hej bloggeeeeen!:)

kom precis hem ifrån stan. uusch jag hatar att åka tbana.. det är sjukt trångt & tar massa tid (enligt mig)
jag föredrar bil! Aja jag åkte ju till stan för att träffa Sofi, gick i samma klass typ i lekis(?) Och vi har skrivit över msn ett bra tag så nu när jag ändå är i stockholm så kunde vi ju lika gärna träffas :)

Vi hade rätt trevligt,gick i stan & kolla lite sen fika. Vi känner knappt varandra längre men var kul att ses ändå.
vi har verkligen förändrats båda två.. myyyyyyckeeet!!  vi var verkligen inte så bra kompisar när vi var små men jaja
det är längesedan nu haha, tack för en trevlig dag gumman :)<3

jag saknar verkligen inte Örebro! bara vännerna då... skulle kunna stanna här föralltid,

Dagens Låt:
sjukt bra om man frågar mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0