IQ befriad!

Mtv är en av mina favoritkanaler, dock hatar jag reklamerna.
Fullproppade med "Jamba" reklamer etc. ( ringsignaler, teman till mobilen m.m.)
Men det jag hatar mest är dessa matchmaking test man kan göra för att veta om man är kär, om ens partner är otrogen, hur bra passar du & din partner m.m. you name it! Okej ska komma till poängen nu...

Hur Iq befriad måste man vara om man verkligen tror på dessa test etc?
Jag menar om man behöver beställa test från "Jamba" m.fl.  för att veta om man är kär, om ens partner är otrogen
 måste det vara något fel.
Men folk är så lättlurade att detror att en "maskin" kan skriva svaret..
"Jamba" måste tjäna bra på det trots allt.

Men jag dissar verkligen personer som gör/beställer dessa test!
det var nog allt jag ville säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0