Torsdag.. i Örebro.

Usch nu sitter jag här sent in på natten igen..aja dålig vana måste ändra om mitt dygn!

Anyways jag var ju i Örebro idag, gick upp tidigt (för att vara mig)  vid 8 tiden
klädde på mig &  platta håret & lite sånt innan. Sminka mig gjorde jag i bilen på  typ 5 min när vi va påväg in.
Närvi väl var framme så skulle mamma på något möte..Eftersom butikerna inte öppnar förrän vid 10 typ gick jag ut i Örebro & miljöträna Elly. Våran hundvalp^^ eftersom hon är ************hund så behöver de ju tränas i alla miljöer.
Gick vid slottet,stortorget & ja lite överallt. Det vart så sjukt varmt så jag satte mig vid svartån vid slottet. Mysiigt att sitta där en stund i det fina vädret :) Ellay jävlades bara med att hon ville "leka" med  ankorna. Det blev så varmt att jag var tvungen att gå tilbaka med lilla doggyn till bilen i skuggan, Svaaalt! puh
Så  gick jag & kika runt lite i affärerna. Blev några impuls inköp senare på Marieberg då mammi var med.   



                       Ank race                                                                                                  Slottet

Ja juste! 

När jag gick på stortorget haffa en sån där "God El gubbe" mig & börja prata om deras blaaa blaa jag vet inte vad..
Jag visste inte vad jag skulle säga för var så  trött i huvudet så  jag sa typ" Du får ta det med någon annan JAG ÄRINTE VUXEN" hahah OMG, pinsam jag är ibland. Detta hände en gång till fast då var det en annan person.  Sen inne på H&M komdet fram enrandom person & fråg om jaghade löshår & vart jag köpt det.. hahah mitt hår  är 100% äkta & 100% mitt ;) mjao!  buhu när ska jag få vara ifred?
Sedan påväg tillbaka till bilen när jag gick förbi en uteservering var det någon kostymnisse som bah "Får jag bjuda på en öl?"  jag bah, öhh nej?:s haha lite kul för jag tycker öl är det äckligaste som finns, smakar pyton, luktar illa & usch blää.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0