Hissar & Dissar



Klackar- Hur snyggt är inte det?! Man blir  längre & supersnygg behöver jag säga mer?  

Benji of Sweden- Benji är en av sveriges största radioprofiler dom senaste 10 åren,
 både som programledare och deejay. Varje kväll under hels sommaren kan man höra
 hans otroligt bra mixar på Energy At The Club.

Icke rökare- vilket jag är & stolt över det! Jag menar vad tjänar man på att röka?
   Finns 100 anledningar om inte mer att inte göra det! Creds till oss kan stå emot.




Jeansleggings- jag dissar inte själva plagget.
  JeansLEGGINS som enbart används med en kort överdel.
  jag tycker det är snyggast med något som går ner lite över rumpan, just för att det faktiskt är leggins)

Asså sh*t jag är onykter- Senast jag var på en fest så sa "E" jag ska inte dricka något.
  Nåra timmar senare kommer personen vinglandes & låtsas-snubblar.
  Påstår att hon är onykter & har inte ens druckit en droppe, patetiskt Honey!

Platinablondt hår- Då menar jag när håret är vitt, helt risigt & slitet.
  Kan finnas vissa fina välvårdade platinablonda hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0