Snabbt inlägg innan det är dags att nanna kudden!

nu är jag hemma igen.
Ganska skönt ändå... nu är det bara 2 dagar kvar tills skolan börjar igen.
 Hela sommarlovet har gått så fort, men ändå långsamt på något sätt .
Jag börjar 9:an.. det är sjukt. Det känns inte som det, inte alls...
Det är nu det gäller. Det är nu alla förväntar sig det allra bästa & inget annat.
Ibland önskar jag att jag var liten igen, ett dagisbarn utan bekymmer.
Då var allt som en lek... Nu är det allvar.. Fast det är ju för mitt egna bästa.


~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~
i guess the key to lots of things is balance, whether it is balance of power, balance of love, or somethimes just balance. For some of us it seems to far out of reach, to difficult to achieve. But the important thing is just to never stop trying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0