THE TIME IS RUNNIG OUT

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, många saker
2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
4. Dog någon som stod dig nära?: nej ingen som stod så nära men mina halsystrars mamma dog ja.
5. Vilka länder besökte du?: hm, Finland är det enda tror jag
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: yes
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: många. både bra och dåliga
8. Vad var din största framgång 2009?: mitt Mvg kanske? Nä men jag vet inte
9. Största misstaget?: private
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: förkyld är nog det värsta.
11. Bästa köpet?: hm, alltför många bra köp
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Alla party låtar!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: ingenting faktist
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: -||-
18. Hur tillbringar du julen?: med släkten som vanligt
19. Blev du kär i år?: nej? inte kär
20. Favoritprogram på TV?: mammas pojkar
21. Bästa boken du läste i år?: Alla i Twilight serien helt klart
22. Största musikaliska upptäckten?: hm.. bra fråga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: kommer inte ihåg vad jag önskade mig, hihi
25. Något du önskade dig men inte fick?: -//-
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: firade med släkten och kompisar
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jadå
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Varierande.. mycket varierande
29. Vad fick dig att må bra?: De RIKTIGA vännerna
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: haha!
31. Vem saknade du?: pass
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många nya fina vänner <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0