In loving memory of... THE KING OF POP!

Michael Jackson- dör aldrig.

Ja det må vara så att han ej finns här på jorden längre. Det är egentligen helt sjukt!
Våran allas egen Michael är död.. men när man tänker efter så tror man inte riktigt på det.
Han är fortfarande så levande på något sätt. Självklart lever han vidare.. fast i musiken men framförallt i våra minnen.
Jag menar, kom igen nu! vem har inte något minne kopplat till någon av hans alla låtar?!
Nu tar jag min mamma som ett exempel.När hon var 15 år så var Michael Jackson hennes största idol. Hon sprang runt med sin freestyle ( som var popoulärt på den tiden) & såklart spelades Mjs låtar på högsta volym. Det kan ju vara allt från ledsna minnen till det roligaste minnet i ens liv. Hans sätt att dansa, hans inlevelse smittar ju av sig .. vill man inte bara dansa, sjunga , skrika, släppa loss, ja allt vad man nu känner för.Eller har jag fel? Nja, jag tror de flesta håller med mig om det iaf. Denna legenden kommer aldrig glömmas bort det är en sak som är säker iaf!
Fortsätt vila i din eviga frid, King of pop Michael Jackson.


you made the world dance,
you made the music come to life





Kolla in detta är det inte sjukt häftigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0