Piano is something that's gonna be on my funeral

Jag har alltid älskat piano. Det är något speciellt med det..
Det är så farsinerande hur man kan åstadkomma något så vackert & betydelsefullt med 88 olika tangenter.
Vackert, vackert och återligen vackert. Det är bara så det kan beskrivas.

Jag har mina favoriter & det är just dessa som ska spelas på min begravning.
Jag vet att man ej ska planera det i förväg jag har förhoppningsvis ett långt liv kvar framför mig
men jag har lärt mig att man ska ta vara på varje dag som om det det vore ens sista.
Man vet aldrig när det är försent. Man ska aldrig ta någon eller något för givet.
Lev i nuet, ingen framtid, ingen bakrund.. bara i ögonblicket.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0