Ren fakta

Skönhet är en lögn.
Ett perfekt liv är en illusion.



Folk gnäller ständigt på att jag är "så bortskämd" & har ett så perfekt liv. Att jag ären Stockholms snobb, vilket jag absolut INTE är.Visst utifrån på utsidan kaske det sser ut som att jag lever ett perfekt drömliv med hästar etc.
Och nu erkänner jag att ja vist jag kanske är ytterst lite bortskämd när det gäller mina hästar.. men inte annars. & jag får inte allt serverat på silverfat som en hel del människor påstår. Jag får göra saker för att få det jag har precis som alla andra.  Så sluta komma med påståenden som är falska. Kom och testa en vecka i min sitts & så kan jag lova att ni ändrar eran uppfattning.

Sen har jag en fundering..Vad är ett perfekt liv? Hur ser det ut?

- Att få allt serverat på ett silverfat?
- Ha precis allt man vill?

För mig är inte det ett perfekt liv. Inte ens i närheten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0