Beroende

Det jag är beroende av för tillfället är faktiskt Twilight.
För ca en vecka sedan bestämde jag mig för att läsa boken När jag hör din röst. Alltså den andra boken i serien. Jag ville läsa den bara för att det är just den boken som blir filmen New Moon. Jag är så nyfiken på vad som händer i filmen så varför inte börja läsa boken nu några månader innan så får jag ju veta svaret, tänkte jag.
Och nu  har det gått exakt en vecka & jag har läst ut boken eller ja snart har ett kapitel kvar. Helt otroligt jag brukar inte vara den som läser böcker på ca 500 sidor för det är så långtråkigt, men detta blir ett STORT undantag. Jag har vart som beroende av att läsa minst 3-4 kapitel per dag. Ibland kunde jag inte sluta för det var så spännande. Nu har jag iaf fått veta vad som kommer hända i filmen & det resulterar att jag verkligen ser fram emot filmen som har biopremiär den 20:e november. Men nu när jag läst ut denna boken tänker jag faktiskt börja på nästa. Det sägs ju att böckerna är bättre än filmerna, vi får väl se hur det blir med den saken. 

En till sak som jag har fått som en vana 1 gång/per månad är att bläddra igenom skvallertidningen Vecko Revyn.
Ibland är det intressant & ibland inte.

l






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det känns, det blir ett beroende, fy fan vad härloga böckerna är man vill bara drunkna i dem !

puss påre syns i skolan<3

2009-09-20 @ 23:31:51
URL: http://cchristinetall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0