Hissar & Dissar


Hösten- visst saknar jag sommaren men hösten är sjukt mysig!

Idol- åh,vadjag längtar! Älskar att se de tondöva personerna som verkligen tror de kan sjunga.
Underhållning på hög nivå!

Semel- Vart ska jag börja? Han är en sjukt omtänksam & genomsnäll person! 
             Men det jag vill hissa är hans texter... det går verkligen inte att beskriva.
Speciella texter.
             
hans blogg
klicka här!

endast texterna
klicka här!






Falska personer- de säger en sak, lovar en annan men inget är egentligen sanning.
Någon mer än jag som är trött på dem nu?!

Söndagar- det längsta dagen i veckan känns det som. Det händer absolut ingenting.

Wannabe bloggar- ja, sådanna som härmar någon "storbloggare".
Visst de kanske blir "kända". Men man kommer längst på att vara sig själv







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0