Ångest.

Jag kan inte rå för det, jag tycker jag är tjock. När jag säger själv att jag är det säger andra runt omkring mig
"nej det är du inte alls". Så säger de endast för att vara snälla, det vet jag.
Jag kan inte låta bli att i speglen kolla och dra i mitt " fett" och önska bort det.  
ja jag vill inget hellre att ha bort det som jag ser dräller och hänger, det som förstör min kropp & ja mitt utseende. Vissa stunder tycker jag att jag är smal men sen så ta jag mig runt höfterna och vad är det jag känner ? Jo men visst är det de, fettet bara dräller jag har ju snart en simring runt höften. Då blir jag bara så arg på mig själv. Varför sätter jag inte igång & gör något åt saken istället för att ständigt tycka "synd " om mig själv?
jag vet ju så väl att jag är smal under den vikt jag väger, men ändå så kollar jag ner på mina lår och vad är det jag ser och känner? Jo visst är det de, de är fettet som dräller och jag ser inget annat än fett,fett,fett när jag kolla ner.

Nu ska jag ta tag i saken.
Jag ska göra allt som krävs för att jag sli nöjd med mig själv igen,
det spelar ingen roll vad det är.
 Nu har jag bestämt mig!




Kommentarer
Postat av: Linda



Om det där är din mage, så är du inte tjock!! inse det :)

2009-09-20 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0