doesn't feel good..

jahapp, då var det fredag.. idag valde jag att stanna hemma från skolan. Mår inte alls bra, så mycket som händer & är på gång omkring mig.


Det sägs att man inser vad man hade.. när det är borta & det stämmer verkligen.
Just nu vill ja bara stanna & spola tillbaka tiden till då allt va bra.
Tiden då jag inte behövde oroa mig.
Tiden då jag hade allt jag önskade.

 Tiden då Zacke & Tickan fanns vid min sida.
Allt som hänt sista tiden känns så overkligt, en mardröm.
Jag vill vakna.
Vakna & då ska allt vara som vanligt igen...men det är omöjligt.
För detta är ingen mardröm. Det är verklighet. Det måste jag inse nu.


så nära men ändå så långt borta, jag saknar er obeskrivligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0