I LIKE

Nu är det exakt en månad & en dag kvar tills jag åker till Gran Canaria!
Åker alltså den 12:e mars & stannar tills den 22:a mars. En vecka bara men ska bli skönt att komma härifrån det kalla! eller ja skönt att komma härifrån överhuvudtaget. Men kommer säkert längta hem ändå så typiskt mig, haha. Ska dit med Farmor, min lillasyster(?) & en väninna till farmor som är sjuksköterska eller något? Vet inte riktigt hur det ligger till.. Ska sola & bli brun med! :D men det som är huvudsaken är ju att få spendera tid & vara med lilla farmor. Så nu måste jag börja pressa solariesolning så jag inte bränner mig sådär fult så huden flagnar & man får massa utslag när man kommer hem.. Euw! säger jag bara.







Passande låt!


Keri Hilson - I like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0