NATIONELLA PROV

usch, ryser när jag hör dem orden..
Inte för att det är svårt eller något sådant men man känner sig mer pressad på något konstigt sett. Jag menar det är ju precis som vilket prov som helst egentligen? Bara ite mer sammanfattat?

 var inte det jag hade tänkt skriva om utan att jag hade nat. prov i Svenska läsförståelse i tisdags. Det gick riktigt bra, eller har inte fått veta resultatet än men det kändes bra iaf. Skrev & svarade mycket & väldigt utförligt på alla frågor så tror det borde gå bra. Imorgon har vi ett till i svenska fast då ska man skriva en uppsats. Jag älskar't! Uppsatser är nog bland det enklaste & roligaste som finns.. men kanske är för att jag är bra på det? Ahja hoppas det går lika bra imorrn med! Nästa nationella har vi sedan i mars, då är det eng. & det tror jag kommer gå bra det med för jag har inga svårigheter i engelskan. Men det jag oroar mig för mest är matten...usch! men men som sagt man kan ju inte vara bra på allt eller hur? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0