MISSING YOU

Idag på morgonen När jag öppna stalldörrana så slog det mig .. Tickan är inte där. Hon finns inte.
Det stod ingen orolig liten häst i boxen i hörnet .. orolig som du jämnt VaR för Att vara ensam utan De andra hästarna eller Att överhuvudtaget Vara ensam. Att Lämna dig igår var det jobbigaste jag någonsin gjort. Du ville Inte ens gå ifrån mig, det var då vart det Ännu jobbigare. Du tryckte ditt huvud mot mig som Att du ville gömma dig i min famn men jag klarade av integ Att dra ut på det så jag ditt fina pussade huvud för en sista gång sen tvingade jag mig själv Att gå därifrån annars skulle jag Kunnat stå i kylan med ditt huvud i min famn Länge Hur som helst .. män När jag gick ifrån dig Hogg det bara till i mitt hjärta. Jag vände mig om och såg gå gräva motvilligt in, det var sista gången jag fick se dig.


Det är så fruktansvät tomt utan dig .. Babis min lilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0